1/4
Foto: NinaArt
Foto: NinaArt
1 von 4 fotos
Foto: NinaArt
Foto: NinaArt
1 von 4 fotos
Foto: NinaArt
Foto: NinaArt
1 von 4 fotos
Foto: NinaArt
Foto: NinaArt
1 von 4 fotos

Hat Ihnen dieser Dienstleister zugesagt? Teilen Sie es!

Ähnliche Dienstleister

Beschreibung

Hochzeitsfotografin  mit Leib und Seele, gerne biete ich auch Hilfe rund um die Planung. Zumdem verfüge ich eine vielzahl an Dekoartikel zur Vermietung.

Ich freue mich sehr euch auf ein kennenlern Gespräch zu treffen und mit euch alle wichtigen Details eurer Hochzeit zu besprechen. 

Liebe Grüsse Nina. 

Details

  • Mittlere Preiskategorie
  • Preis-Palette Ihres Services

    Mittlere Preiskategorie
  • Ab welchem Preis kann ich eine Hochzeits-Reportage buchen?

    1300
  • Welche Dienstleistungen bieten Sie an?

    Fotografie, Andere
  • Welche Art von Fotografie führen Sie vor allem durch?

    Künstlerischer Stil
  • Bis wieviel Uhr bieten Sie Ihren Service an?

    2:00
  • Was sind die Zahlungsbedingungen?

    Die Zahlungsbedingungen sind 50 % Anzahlung vor der Hochzeit und der Restbetrag bei erhalt der Daten / Album.
  • Wie lange im Voraus sollte mit Ihnen Kontakt aufgenommen werden?

    Mehr als 6 Monate
  • Benötige ich einen Termin?

    Termin erforderlich
  • Muss eine Gebühr für die Anfahrt gezahlt werden?

    Eventuelle Reisespesen

Bewertungen (13)

5.0
13 Kundenmeinungen
Durch sandraweiss
Ich habe diesen Service für meine Hochzeit genutzt

Nina ist einfach wunderbar genial! Sie hat unsere Hochzeit dank ihren wunderschönen Fotos unvergesslich gemacht. Durch ihre humorvolle, natürliche und kreative Art hat sie es geschafft dass wir uns während den mehreren Shootings die wir mit ihr hatten pudelwohl gefühlt haben :) ihr Auge für jedes noch so kleine Detail rundet ihre super tolle Arbeit rundherum ab!

Ich empfehle Nina für alles und jeden und danke Nina von ganzem Herzen für alles was du bisher von uns in Bildern und Karten festgehalten hast :)

Missbrauch melden
Durch n.moesch
Ich habe diesen Service für meine Hochzeit genutzt

D’Nina isch eifach unglaublich genial und einzigartig.

Mir hend sie bim Probeshooting für eusi Hochziit dörfe kännelerne und sind meegaa happy, dass mir sie a eusem grosse Tag als Fotografin hend dörfe debii ha. Sie isch mit Liib und Seel Fotografin, het geniali Idee, isch sehr kreativ, schaffet mit Liebi zum Detail und macht suuper schöni und einzigartigi Föteli :) Mit ihrere unkomplizierte, herzliche Art, isch sie en Teil vo eusere Gsellschaft gsi und het euse grossi Tag für d’Ewigkeit feschtghalte.

Danke vielmol für alles liebi Nina; mir freued eus scho jetzt uf euses nächschte Shooting (als Family) mit dir :)

Missbrauch melden
Durch cobla
Ich habe diesen Service für meine Hochzeit genutzt

Nina ist die Beste Fotografin...sie Arbeitet sehr profiessionell mit der Liebe zum detail... Wir haben sie schon mehrmals engagiert (Family & Babyshooting.

und immer wider gerne.

Missbrauch melden
Durch eliane.wick
Ich habe diesen Service für meine Hochzeit genutzt

Wo mir im Internet au dä Nina ihri Fotine gstosse sind, isch mir klar gsi sie möchtet mir bi üsem Hochziig debii ha. Mir sind hell begeisteret gsi wie sie die Päärli überebrocht hät, so natürlich, überhaupt nöd gstellt und mit dä Natur verbunde. Drufabe hend mir sie für üses Hochziig buechet. Sie hät den no äs Päärlishooting für üsi Iladigschartene gmacht und isch uf ali üsi wünsch iigange und ufd Frog öb mir no mitere Chue dörfet posiere extrem begeisteret gsi, mir händ den wunderschöni persönlichi Fotine vo ihre übercho und das hät äs u schöns Chärtli geh. Am 10. Juni isches den eso wiit gsi, d Nina isch cho und hät sofort ä rueh und sicherheit usgstrahlt und hät mir sogar is Kleid gholfe. Obwohl mir sie erst zwei mol gseh hend isches üs vor cho als hetet mir ä gueti Fründin mit debii. Bim Päärli shooting hend mit total chöne entspanne unds i volle züg gnüsse. Ali üsi Gäst sind total begeisteret gsi vo ihre, sie isch total profesionel aber trotzdem mega locker und natürlich überecho. Für üs isch d Nina e riese bericherig a üsem Traumtag gsi, mir chönd sie mit 100% wiiterempfele!

Missbrauch melden
Durch chrigi-irene
Ich habe diesen Service für meine Hochzeit genutzt

Nina isch mit Leib und Seel bi dä Arbet!! Sie läbt förmlich für ihrä Bruef... Üsi ganzi Gsellschaft

isch begeischteret gsi vo ihrä und es häd au Päärli gäh wo sie später für die eignig Hochziit buechet hän!!

Sie isch eifach genial, als Mensch und als Fotografin. Ich bin gar nüd "fotogen" aber d Nina häds gschafft

au bi mir super tolli Föteli anezbringä, immer wieder. Danke Nina

Missbrauch melden

Bewertung hinterlassen

Haben Sie diesen Service genutzt? Dann hinterlassen Sie Ihre Bewertung

Neuste Erwähnungen im Magazin

Jasmins & Cornels Traumhochzeit unter freiem Himmel auf dem Gelände des ehrwürdigen Klosters Einsiedeln
Jasmins & Cornels Traumhochzeit unter freiem Himmel auf dem Gelände des ehrwürdigen Klosters Einsiedeln

Adresse für NinArt in Schwyz:

Jessenenstrasse 5 8843 Oberiberg